Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » General » Nike Air Max Plus Tn Dames Messages in this topic - RSS
3/29/2018 8:26:41 PM
ytjnhgn
Posts 3


De Nike Schoenen Heren Sale werd in 1998 geboren en overstijgt al snel zijn oorspronkelijke doel als hardloper om een ​​cultureel icoon te worden. Als een modern straatje, komt het unieke silhouet terug met originele luchtdemping en organische designlijnen. Een metallic gouden colorway helpt bij het vieren van de 20ste verjaardag van de Air Max 97.

Deze lopen extreem klein. Dit is mijn grootste recensie van de Nike Schoenen Sale. Ze zijn niet alleen klein, maar ook smal. Ik ben zelfs een maat groter geworden en ze zijn nog steeds erg knus. De toppen zitten echt strak op mijn voeten, dus ik kan ze maar ongeveer 4 uur dragen. In alle eerlijkheid had ik twee maten omhoog moeten gaan. Het is duidelijk dat ik veel ragrats heb.

De Nike Schoenen Dames Zwart maakte een ceremoniële terugkeer in het originele ""Silver Bullet"" -thema, maar het lijkt erop dat de klassieke colorway een terugkeer maakt naar een bijgewerkte versie van de epische hardloopschoen. Nike introduceert binnenkort de Air Max 97 Ultra '17, met een herbouwd bovenwerk en zool met lichtere materialen. Het type ""AIR MAX"" op de hielstrepen is ook bijgewerkt, terwijl de kenmerkende 3M reflecterende tracks aan de bovenkant nu ""afgeplakt"" zijn in plaats van geborduurd. Er zijn verschillende colorways van de Air Max 97 Ul '17 in de werken, waarvan sommige u kunt vangen in onze enorme preview.

December 2016 was de grote comeback van de Nike Air Max Plus Tn Dames (OG). Volgende week is er een aanvulling voor de 97. Dat is wanneer Nike de Air Max Plus Silver Bullet voor 2017 aanbiedt. De Air Max Plus is een van de grote silhouetten die Nike ons in 1998 bracht!

http://www.champste.com/
pages: 1
|

Home » General » Nike Air Max Plus Tn Dames