Maximilian Posts 2
|
Δο Nike Flyknit Air Max Φτηνές λομιτών είναι μια μάρκα πρωταθλητής δημιουργός. Διαφήμιση της slogans- "Bo Γνωρίζει", "Just Do It", "Δεν υπάρχει καμία γραμμή του τερματισμού" -να κινείται πέρα από τη διαφήμιση σε άμεσα σε λαϊκή έκφραση. Της casual υποδήματα και ενδύματα καθίστανται ένα κομμάτι της Americana. κατασκευαστής του είναι ως γνωστό σε όλο τον κόσμο από το βλέποντας ότι η IBM και η Coca-Cola.
Στη Nike Flyknit Air Max Greece συνέχεια, στα μέσα της δεκαετίας του 1980, Nike pas cher χάσει το βηματισμό της, καθώς και η εταιρεία αναγκάστηκε για να παράγουν ένα λεπτή αλλά σημαντική μετατόπιση κίνηση. Αντί της τοποθέτησης του προϊόντος στην προσκήνιο, βάλτε το Αγοραστής στο προσκήνιο και το Η εταιρεία κάτω από ένα μικροσκόπιο, σε σύντομο Γρήγορη, θα μάθει να είναι μάρκετινγκ και τη διαφήμιση προσανατολισμό. Από τότε, η Nike έχει προβλέπει επανέλαβε την κυριαρχία του στην βιομηχανία υποδημάτων. Η εντολές 29% της βιομηχανία, και τις πωλήσεις για χρήματα 1991 ξεπέρασε $ 3 ευρώ.
Όταν οι φόρμουλες που έλαβαν Nike έως 1 δισεκατομμύριο $ εντός πωλήσεων είναι καλοί στο να καινοτομίας και και να είναι σε θέση να υπογράψει σήμα μεγάλους αθλητές-σταμάτησε να λειτουργεί και μια σειρά από προβλήματα. Για παράδειγμα, Reebok βγήκε από καμία θέση να κυριαρχήσει στην αερόβιες ασκήσεις αγοράς, την οποία εντελώς εξ ολοκλήρου πλήρως. Κάναμε ένα μεγάλη παπούτσι που ήταν λειτουργικά ανώτερη της Reebok, αλλά όλοι έχασε το στυλ. Παπούτσι της Reebok ήταν κομψό και, ενώ η δική μας ήταν ήταν και clunky. Όλοι τάχθηκε επίσης εναντίον κάνοντας χρήση του δερμάτινο ένδυμα, όπως η Reebok είχε κάνει, επειδή δεν ήταν ήταν Δεν ανθεκτικό. Μέχρι τη στιγμή που παράγονται ένα δέρμα που ήταν οι δύο ισχυρό και μαλακό, Reebok είχε δημιουργήσει ένα εμπορικό σήμα, αποκτήθηκε ένα τεράστιο κομμάτι της εσόδων, και Nike Flyknit Air Max ανδρικά κέρδισε το ώθηση να πάει δεξιά από άνθρωποι σας.
|