Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » Announcements » An Evolved Take on Psychology, Brands and Poverty Messages in this topic - RSS
7/20/2017 8:27:55 PM
vanesmith20
Posts 40
Marcus Peters: De kunst van het grote spel
Marcus Peters: De kunst van de Big PlayLet is het podium. Het was week 10 van het seizoen 2016 als de Kansas City Chiefs kwamen af ​​tegen de Carolina Panthers in een cruciale mid-season battle. Carolina nam vanaf het begin over, met een commandant 17-0 voorsprong. Maar KC vecht terug en scoorde 17 onbeantwoord en brengt het spel in het midden van het vierde kwartaal in de strijd. Niettemin nam Carolina zelfstandig 20 met 29 seconden over. Ze waren op hun thuisporf en het was hun spel om te verliezen. De regerende MVP, Cam Newton, nam de shotgun snap en ging meteen naar zijn go-to ontvanger, Kelvin Benjamin, op een snelle schuine route. Met de klok tikken, en er zijn geen tijdstippen over, bleef Benjamin naar boven, op zoek naar ofwel langs het secundaire pauze gaan of de buitenlijn bereiken. Maar een verdediger stond in zijn weg: Chiefs Pro Bowl corner Marcus Peters.Peters sloeg Benjamin op volle kracht, sloeg de bal uit zijn handen en rukte het veld voor een paar meter voordat hij werd aangepakt. Het zet de Chiefs in de primaire positie en ze zouden verder gaan met het spelwinnende velddoel als de tijd verstreken is. De meeste goede defensieve ruggen zouden in het moment een goede zet kunnen hebben. Of het nu de Benjamin te pakken of vertragen om hulp te komen, dit spel zou waarschijnlijk niet zijn geweest die de kameels terug had gebroken en leidde tot een Carolina W. Maar hier is het ding: Marcus Peters is meer dan alleen goed, hij is geweldig. De big-play DB was onderweg naar zijn tweede straight Pro Bowl selectie en was niet op het punt om te regelen. Hij gebruikte elke ounce van zijn aanzienlijke vaardigheden, snelheid en vertrouwen om een ​​spelveranderende, kaakdruppelende spel te maken. 'Ik zou dat schuin springen, maar ik dacht aan de situatie,' aldus Peters. Ze hadden de mogelijkheid om de klok niet te stoppen, dus ik lagde me af en concentreerde mij op het aanpakken en houden hem in de grenzen. Toen ging mijn fysieke en instincten gewoon over en nam ik de bal van hem af. 'Een deel van wat Peters zo bijzonder maakt, is hoe vaak hij ongelooflijke spelen zo maakt en hoe routine hij laat zien. In slechts twee seizoenen in de pro's heeft hij al 14 onderschepingen (die de league leiden), twee gedwongen fumbles en twee defensieve touchdowns. Hij is een onvermoeibare werker, een filmrots en hij is flitsend snel, maar de grootste sleutel tot zijn succes is zijn mentaliteit. De drie belangrijkste dingen die je moet doen als je een goede hoek wilt zijn, vertrouw jezelf, weet het Zelf en geloof in jezelf. Je bent veel op een eiland geplaatst, maar je moet er gewoon naar buiten gaan en je ding op het veld doen. Elke positie op de verdediging heeft zijn eigen rol en je moet vertrouwen hebben in jou als je wilt slagen. Marcus PetersPeters ? Vertrouwen in zijn teamgenoten speelt een cruciale rol in die gewaagde, brash houding waarmee hij speelt. 'Als het tijd is voor me om spelletjes te maken, maak ik ze.' Zei hij. 'Maar ik ben niet de enige die kan. Ik heb teamgenoten die ook geweldig zijn. Dat is het team onderdeel van nike air max 2017 dames goedkoop voetbal. Als we daar op het veld komen, hebben wij één doel: een kampioenschap te winnen.
pages: 1
|

Home » Announcements » An Evolved Take on Psychology, Brands and Poverty