Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » Announcements » A Detailed Look At The Nike Running Pinnacle Colle Messages in this topic - RSS
8/13/2017 3:16:09 PM
vanesmith20
Posts 40
Blazing Zijn eigen pad: Kennismaken met Sammy Watkins
Sammy Watkins blazen: Kennismaken met Sammy Watkins Voor snelle Buffalo Bills wideout Sammy Watkins, die op de cover van een Eastbay-catalogus staat, heeft betekenis toegevoegd. 'Opgroeien, mijn broer en ik zouden door de catalogus gaan en zien welke cleats we de meest. Ik wilde licht en snel zijn, dus Eastbay heeft echt geholpen omdat ze de gewichten vlak naast de schoen hebben, 'zei Watkins. 'Het is geweldig om op de cover te zijn en denk aan alle kinderen in de wereld die het zullen zien.' En terwijl we graag een klein deel van zijn succes wilden spelen, is de waarheid de grootste reden voor zijn geweldige start in de Voorstanders zijn zijn houding. Watkins is zo competitief als het krijgt. Hij werkt onvermoeibaar om een ​​leider op en uit de gridiron te zijn, waardoor hij met zijn vaardigheden en zijn rijtjes gaat draaien. Het is niet moeilijk om te zien waar de 22-jarige die geestelijke mentaliteit heeft. Zijn oudere broer, Jaylen, speelt ook in de NFL (momenteel bij de Eagles) en de twee hebben een intense broerschap. 'Toen we jonger waren, zouden we altijd in strijd zijn, omdat we beide beiden goed waren bij voetbal en beide zo competitief ,' hij zei. 'Maar we moeten samen spelen in Buffalo (in 2015) en we zijn echt dichtbij. Hij is altijd goed om rond te hebben en we zijn op veel manieren op dezelfde manier. 'Dat rijdt om uit te zien van zijn collega's blijkt ook in zijn on-off veldstijl. Toen het tijd was om met een kledingbedrijf te adidas voetbalschoenen sale ondertekenen, vond hij de perfecte match voor zijn eersteklas stijl in adidas. 'Toen ik met hen ondertekende was, was het niet alleen een impulsbeslissing. Ik heb de andere merken geprobeerd, maar voor mij voelt adidas gewoon beter, 'zei hij. 'Ze zijn gewoon nike voetbalschoenen sale zo comfortabel. Ze hebben de Yeezy boost, lopende schoenen, adidas Originals - iets voor bijna elke manier. Het past me goed. 'Hij vindt een manier om ook een fashion statement tijdens het trainingskamp te maken met zijn enorme verzameling adiZero cleats. 'Ik zou zeker zeggen dat ik een klapkop ben,' zei Watkins. 'Ik hou van die nike air max plus tn ultra klauwen en tijdens het kamp, ​​ik ga door 30-40 verschillende stijlen van hen door hun kleuren en kijkjes.' Als hij voor zijn derde trainingskamp en seizoen voorspelt, laten we kijken naar de toekomst. Wat moet hij voor hem doen om zijn carrière succesvol te noemen? 'Carriere-wijze, ik zou graag in de Hall of Fame zijn en beschouwd worden als een van de beste ooit, zoals Randy Moss and Jerry Rice,' zei Watkins. 'Maar mijn ultieme doel is om een ​​wereldkampioenschap te winnen. Het kan er niet groter worden dan dat. '
8/23/2017 8:24:35 PM
wq123
Posts 308
nike soccer shoes, lac jersey, nike running, timberland boots, new balance, nike store, atlanta hawks jerseys, handbags outlet, los angeles lakers, new balance shoes, nike shoes, philipp plein, purses and handbags, adidas yeezy shoes, coach outlet online, coach outlet, beats audio, louboutin, long champ, true religion outlet, cheap oakley sunglasses, ray ban uk, air max 2014, air jordan retro, ralph lauren, prada tracksuits, michael kors handbags, burberry outlet store, michael kors outlet online sale, toronto raptors jersey, rayban, eyeglasses stores, nike air max, sacramento kings, polo ralph lauren outlet online, patriots jerseys, converse chucks, www.tommyhilfiger.nl, iphone 4s cases, nike running shoes, pandora charms, fred perry polos, coach bags outlet, michael kors, nfl jerseys, nike store uk, soccer shoes, nike air force, birkenstock, nike.com, prada, prada outlet, veneta, replica watches, fivefingers, panthers jerseys, adidas superstar, bears jerseys, mizuno running shoes, ralph lauren factory store, michael kors outlet online sale, kate spade bags, celtics jersey,
pages: 1
|

Home » Announcements » A Detailed Look At The Nike Running Pinnacle Colle