Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » Announcements » DSQUARED Newbury Metallic Shoulder Hobo Messages in this topic - RSS
8/17/2017 10:50:36 AM
vanesmith20
Posts 40
PaperFashion maakt over PurseBlog
In december 2009 werd ik http://www.topstyleshop.nl/" target="_blank" rel="nofollow">dolce gabbana schoenen bekend gemaakt met PaperFashion. Het was liefde op het eerste gezicht. Katie Rodgers, de illustrator achter de site, verzekert DOLCE&GABBANA Schoenen haar liefde voor mode met haar bekwame artistieke aanraking om een-of-a-kind aquarelstukken te creëren. Haar werk is in tegenstelling tot alles wat ik eerder heb gezien, en ik werd er onmiddellijk van getrokken. Nadat ik haar stukken heb gezien, heb ik ook geleerd dat ze kunst aanpast. We wilden een nieuwe aanraking toevoegen aan PurseBlog, of het nu op onze Twitter pagina, Facebook Page, website of al het bovenstaande, en Katie was perfect voor het werk. Katie kwam met twee originele PurseBlog illustraties samen met ons logo samen met een mode schets. Kijk uit wat Katie of PaperFashion heeft meegemaakt en vertel ons jouw favoriete! De tweede illustratie is een van mijn meest gewilde blikken uit de collectie van de lente / zomer 2010 van Alexander Wang! Hou er alles van en hou ervan om het met ons logo te koppelen. Kunt u de tas in elke tekening noemen? Bekijk meer van Katie's werk Bij PaperFashion! PS Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!
pages: 1
|

Home » Announcements » DSQUARED Newbury Metallic Shoulder Hobo