Powered by Jitbit AspNetForum free trial version.
 

 

Home » General » adidas x Wanderlust debuut co-branded FW17-collect Messages in this topic - RSS
11/17/2017 1:40:45 AM
Wendy
Posts 5
Herzogenaurach, 21 juni 2017: vandaag presenteren adidas en Wanderlust het wereldwijde debuut van hun co-branded kledingcollectie voor kleding en accessoires. Lancering op Internationale Yoga-dag, adidas voetbalschoenen sale de FW17-collectie markeert de voortdurende samenwerking tussen adidas en Wanderlust; een samenwerking geworteld in opmerkzame sport- en fitnesservaringen die ook dit jaar een wereldwijd uitgebreid evenementenprogramma te zien geeft. De kleding bestaat uit 25 stukken en combineert de ongekende sportprestaties van adidas met Wanderlust's expertise in het creëren van transformatieve beweging- en lifestyle-evenementen. In de campagne van de collectie, eerder dit jaar opgenomen in Hawaii op het prachtige Oahu-festival in Wanderlust, laten gerenommeerde yogaleraren Chelsey Korus en Adriene Mishler het vermogen van het product zien om alle aspecten van de Wanderlust-levensstijl te omarmen, van yoga tot hardlopen.

Sean Hoess, co-CEO van Wanderlust, merkt op: "Wanderlust koestert een gemeenschap van vrouwen die hun kracht herkennen, zowel als individu als als groep. Samen met adidas ondersteunen we actieve vrouwen bij het zoeken naar balans en inspiratie in hun leven, of het nu gaat om yoga en mindfulness, sport, ideeën of nieuwe ervaringen. Deze co-creatiecollectie markeert de volgende stap van onze samenwerking, die net zo veelzijdig is als de Wanderlust-ervaring zelf. "

adidas voetbalschoenen 2017 Yoga docent en collectie ambassadeur Adriene Mishler, voegt eraan toe: "De stukken in deze collectie staan ​​me echt toe om me te concentreren op mijn intentie terwijl ik mijn lichaam beweeg. Dit nodigt mijn praktijk uit om meer vrij, opener en eerlijker te zijn. "

Yoga-leraar en collectie-ambassadeur Chelsey Korus, zegt: "Ik ben dol op deze collectie omdat ik me vrij voel om mezelf te bewegen en dat is iets moois. Ik geloof dat yoga een terugkeer is naar wie ik werkelijk ben. Het maakt me wakker aan de schoonheid van het huidige moment en alle kansen die er zijn. "

http://www.nmdadidasnederland.com
9/20/2018 4:56:26 AM
caihuali20160112
Posts 188
20180920 junda
michael kors outlet
nhl jerseys
indianapolis colts jerseys
le coq sportif shoes
true religion jeans
cheap snapbacks
nike roshe one
longchamp bags
canada goose outlet
moncler outlet
true religion outlet
longchamp pliage
coach outlet online
oakley sunglasses
kate spade outlet
true religion jeans
harden shoes
fitflops
jordan shoes
ralph lauren polo
palladium boots
canada goose jackets
oakley sunglasses
cheap jerseys
uggs outlet
adidas trainers
celtics jerseys
red bottom shoes
oakley sunglasses
cleveland cavaliers jersey
ugg boots
cheap jordans
adidas wings
pandora jewelry
mavericks jerseys
pages: 1
|

Home » General » adidas x Wanderlust debuut co-branded FW17-collect